Sidor

tisdag 12 juli 2011

Håhå hähä höhö

Prickarna är tillbaka, även om jag nu måste försöka vanja mig med att använda dom igen så ha lite överseende med mig om jag rakar missa dom någon gång.

Resan hem gick bra, allt flöt på. Kommer inlägg om det sen. Väl hemma väntade världens bästa överrraskning; vi har nu flaggstång, ett rött hus och en JÄTTEFIN baksida som ar redo att börjas planteras buskar och träd på! Tack pappa (och Moster Go)!!! Monica har städat, bäddat rent, gjort fint och när vi kom hem (hon hämtade oss på Arlanda) hade Moster Go dukat upp en liten frukostbuffe här hemma hos oss. Underbart att varahemma, underbart!

Alma sover och har gjort ett bra tag, för oss är klockan tidig morgon och vi har varit vakna alldeles för länge. Hon sov dessutom illa på flyget... Maken har gått upp och lagt sig för en timmes sömn och jag tänker göra detsamma, det snurrar i huvudet av trötthet och av gung från flyget (hatar turbulens) och flygresor har tyvärr en tendens att sätta sig på mitt balanssinne.

Vi har packat upp en hel del redan och delat ut lite presenter.

Sova låter inte helt fel. Skriver mer när jag ar mer människa än nu!

HEMMAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är sååå skönt att ha er hemma igen. Det liksom känns att ni är mycket närmare nu :D

Tant M