Sidor

fredag 8 juli 2011

Bilder och skallebank


Har en sjutusans huvudvark igen sa jag orkar inte skriva nat, sitter och kallsvettas och varktabletter tycks inte vara nog. Skrutt. Har kopt mer presenter idag men nej Monica, ingen slapkarra kommer att behovas! Hahaha! Vadret ar sjukt varmt och jag och Maken har vansinnig hemlangtan bada tva! Monica - jag vet att pappa planerade att mala trappen eftersom jag inte "fick" gora det innan jag akte. Kanske ar huset malat? Mamma - kan riktigt se mig Bella och Grisan framfor mig i skogen sta och kaka blabar for fulla muggar! Gullhundar!


Alma med sin forratt pa Cheesecake Factory.

Paborjad burgare, supergoooood!

Vi var dar dagen efter ocksa, Alma drack ur sugror for forsta gangen!!!

Detta ar cheesecake-menyn!
Det har ar den lilla varianten av sallad, hur ser den storre ut???

Gina-fest!


<3

:)

Jag, Linda, Dani och Mo



Mr Sambuca and Captain Morgan, my dates for the evening!

Testar Sofias stol

Stora tjejen!

Forsta bubbelbadet!







Vanner igar kvall

Vannerna Margie och hennes dotter Jessica
Nu ar det bara tre dagar kvar. Tre dagar. Langtan ar enorm!!!! Vi gar och raknar upp sakerna vi saknar. Dammsuga, tvatta, koka kaffe, doda flugor, havregrynsgrot, bestamda mattider (inte ata en skal fruktsallad till middag klockan 11 pa kvallen), var sang.... Forhoppningsvis kommer det lite aska ikvall/natt. Alma sover daligt och oroligt. Varmen ar inte sa farlig men imorse vid atta var luftfuktigheten redan 73%. Verkar dessutom som om vara planer for imorgonkvall inte blir av.

Maste springa ivag och koka lite potatis till gullungen som just vaknade efter en eftermiddagslur.

PUSS pa er allihop!

1 kommentar:

Anonym sa...

VI- JAG TROR JAG TALAR FÖR ALLA NÄRA OCH KÄRA - HAR ABSTINENS! NI FÅR ALDRIG VARA BORTA SÅ HÄR LÄNGE IGEN"!
P&K