Sidor

fredag 15 juli 2011

Jag lever...

Men det har varit lite skönt att bara vara hemma och känna lugnet och därför har blogginläggen uteblivit.

Ikväll har duktiga Johanna fixat en nödlösning för mig så att jag, som hade huvudet under armen igår och glömde att boka, kan följa med på Mammabloggkryssningen 27-28 augusti.Det är lite skumt att åka den helgen eftersom det är oftast den helgen som min och framför allt Syrrans födelsedag firas men nu fick det bli så. Förhoppningsvis fixar hon även så att jag kan dela hytt med Linda och Sanna, två härliga energifyllda kvinns som jag träffade på Mammabloggalan i maj.

Alma har kommit in i bra rytm igen, skönt! Hon strular ändå lite med sömn så Maken har varit uppe en stund nu och försökt få henne att somna om. Ska nog gå och göra mig iordning och ta över där uppe. Hon är dessutom rätt snorig, har runnit hela dagen. Dock inte täppt!

Dags att ta över, nu kommer Maken med liten skrutt.......

1 kommentar:

♥ Sanna ♥ sa...

Hej sötnos
Hur mår du? Och hur går det med allt min FB sida har fått ngn bugg i telefonen (den enda uppkopplingen jag har här på landet ;) så jag har tagit bort den och ska försöka ta tillbaka appen senare ....
Här på Fårö har vi det underbart så mkt lugn och harmoni man kan få på ett ställe...
( men börjar längta tillbaka till civilisationen nu ;)
Ta hand om dig
Kramisar