Sidor

onsdag 24 mars 2010

Vill handla nuuuuu....

Kolla in den HÄR sidan! Så mycket roligt och fint! Men jag har ju faktiskt lovat mig själv att inte handla några kläder. Vill inte jinxa det liksom, lite vidskeplig är jag allt.

Tänkte ta en tur till IKEA i helgen för att främst köpa belysning till köket men kanske ta en lov på barnavdelningen också. Ska köpa en smal kudde som jag kan ha under magen när jag sover också.

Igår kväll satt maken med handen på magen och kände sparkarna, ett tag senare behövde han bara titta för att se hur det rörde sig där inne! Han har så ont i ryggen så han sov på soffan i natt, jag fick då bra med plats för att böka med kudden under magen för att hitta en bra ställning. Vi måste ha ny säng, en bredare säng än 140 cm men det är ju ingen idé förrän vi kommer i ordning på våran kaosartade övervåning! Då blir det en Tempursäng, det får bli en investering helt enkelt!

Igår planerade vi påsken lite, ser fram emot att ge bort påskägg och fira av syrran lite innan hon ska fara till Amerikat (sagt på småländska). Ska nog hitta på ett resekit till henne också!

Maken har även lovat att vi ska göra något bara vi, åka på någon utflykt eller så. Kanske åka och hälsa på blivande farfar på hans viloplats vid Söderbykarls kyrka i Roslagen.



Dags att gå och hämta en frukt, måste röra lite på mig för jag har någon som ligger och sparkar mig i naveln!


1 kommentar:

Keeya sa...

Ja man vill ju handla massa saker :) Men vi har sagt att vi ska köpa begagnat så jag får helt enkelt hålla mig. Däremot har jag hittat lite prylar... ;) Måste vara härligt att känna sparkarna :) kraam