Sidor

torsdag 4 mars 2010

Ont i ryggen, vad är det?

I natt vaknade jag till av att jag drömde att det var något fel på min rygg och mage. När jag kommer ur drömmen känner jag att jag har jätteont i vänster nedre del av ryggen, typ njuront, som drog framåt magen. Hade inte legat på den sidan heller. Masade mig upp på toa och var redigt orolig för vad det var. La mig sedan i en skum fosterställning och sträckte ut ryggen och efter en stund så lättade det. Idag har jag inte känt nåt på morgonen men nu är det tillbaka. Skitjobbigt! Vad är det?

Fick höra av min kollega idag att det verkligen börjar synas nu, jag tycker fortfarande inte det. Förutom bristen på kläder. Vill ha vår nu så man kan sätta på sig lite andra kläder! -6 idag och halvklart. Tant A-C är på Crancan och har det härligt med familjen, lite avis på dom!

Igår hade vi byggmöte och kom fram till att vi ska sätta igång med övervåningen i helgen. YES! Äntligen händer det nåt! Jag vill ju liksom försöka vara delaktig så länge jag kan! Och nu med lederna som har accepterat kortisonet så kan jag ju till och med faktiskt hjälpa till ännu mer. I helgen vankas det isolering av väggar till och dragning av elrör till att börja med. Tjoho!!

Byrån som tant M hittade var redan såld. Så hon letar vidare åt oss. En sak kan du lära dig redan nu Mini - tant M, hon är bäst hon!

Dags för fruktstund!

//Mamma

Inga kommentarer: