Sidor

tisdag 23 mars 2010

Skallebank de luxe!


Imorse fick jag knappt upp ögonen när Maken väckte mig. Kisade med ena ögat och tackade vädergudarna för att det inte var strålande solsken. Natten har varit jobbig med orolig sömn med mardrömmar om krossad skalle, om slag mot huvudet och om alllmän ohälsa. Så att när jag vaknade med migrän var jag inte allt för förvånad. Det är tydligen det nya med mig och migränen, att drömma om att få huvudet skadat på nåt sätt.. Gick upp och tog en Alvedon och gick och lade mig igen. 10:47 stod klockan på när Wilma hoppade upp med framtassarna på sängen och tyckte att nu fick det räcka! Så efter dusch, promenad, frukost och besök av min faster (och efter att Wilma spytt 2 gånger) så gjorde vi oss hemmastadda i soffan. Hon på filten mellan mina ben och jag halvslumrandes framför TV:n. Eftermiddagen har gått med små sparkar i magen då och då, det roliga är att Wilma ofta ligger med huvudet lätt på magen när det sparkar. Hon brukar lyfta på huvudet ibland och titta frågande på mig så jag misstänker att hon känner och kanske till och med hör Mini hon också.

Nu har jag även gått och blivit en Buzzador efter att ha läst atth läst att Jenny är det och även hört att en kollegas fru är det. Ska bli spännande och kul att få Buzza produkter. Har ju lite erfarenheten sedan jag höll på med FLP(Forever living products).

Nu ska jag ut en sväng med Wilma i detta gråa gråa väder och sedan sätta mig och mumsa på min nya favorit; Häagen-Dazs nya Ice cream smoothie Raspberry and summer berries. Yum yum!

 Det här är din familj som väntar på dig Mini; Wilma, pappa och mamma!

//Mamma

2 kommentarer:

Sussi sa...

Åh jag älskar er!

Alma och vi sa...

Å vi dig faster-to-be!