Sidor

måndag 1 mars 2010

Måndagspepp!

Det är ju måndag och förra veckan började jag ju en lista tack vare Jennyns blogg och jag tänkte göra den även denna vecka, häng på och gör en lista du oxå. Kanske i kommentarsfältet?

♥ Jag har sett Mini "skutta" runt i min mage och allt såg jättebra ut!
♥ Det har varit plusgrader och regn så lite av alla snö har försvunnit i helgen - snart vår!
♥ Jag fick namnsdagsfika av Maken igår.
♥ Älskade lilla Pälsklingen har kommit på att hon är en retriver och ska nu bära på saker!
♥ På söndag är det dags för brunch med tjejerna igen! (svull svull)
♥ Det blir bara ljusare och ljusare på morgnar och eftermiddagar! (den får stå kvar för det är så härligt!)

2 kommentarer:

jenny sa...

åhh så glad jag blev av din lista o härligt med ultraljud!

Hoppas du har en fin kväll, kramar

Alma och vi sa...

Tack Jenny! :)