Sidor

måndag 29 mars 2010

Måndagspepp vecka 13

Varje vecka så utmanar Jenny sina bloggläsare med en måndagslista! Så här är min lista och jag utmanar härmed er som läser min att göra detsamma, skriv en blänkare i kommentarsfältet om att ni har gjort det sen. Har ni ingen blogg så skriv listan direkt i kommentarsfältet vettja! Pepp kan vi alla behöva!

♥ Grattar min blogg-vän Jenny som har fått en liten pojke, jättekul och jättegrattis!
♥ Grattar min gamla vän Mattias som blev pappa till en liten (2830gr) Måns förra veckan!
♥ Grattar min lilla kusin T som tillsammans med sin fästman väntar litet till hösten!
♥ Äntligen har vi ställt om till sommartid!
♥ Finns det något härligare än koltrastsång om kvällen? VÅR VÅR VÅR!
♥ Ska fira påsk och ser fram emot det!
♥ Härligt att det går framåt med övervåningen, stolt över min make och min far som kämpar så.
♥ Min Make kom hem med två nya pokaler efter helgens tävling men framför allt utan smärta!

Härlig måndag på er!!!

3 kommentarer:

Thea sa...

Tack tack! :)
Förresten, jag tycker att du ska lägga upp bild på gravidmagen snart!!! :) Helst igår. :P

jenny - tävla gärna hos mig! sa...

Hej vännen, hann inte med att kommentera här igår när jag läste din måndagslista, så härligt att få läsa den och stort stort tack :) så underbart att få gosa med en liten igen, och snart får du också gör det!!

Hoppas du har en riktigt fin kväll, många kramar Jenny

Ps: Tävla gärna om ett litet klädpaket till bebban i magen på min blogg, kram!

Alma och vi sa...

Kussilin - det kommer, det kommer..... :)