Sidor

fredag 12 mars 2010

Mollbergare i pik, trippel Salchow och dubbel Axel

Mini har fattat att det är lattjolajban att röra på sig och framför allt ta ut svängarna trots att det är lite trångbott, väggarna går ju faktiskt att töja på! Igår rörde det på sig och igår kväll la jag mig på soffan och lade med ett lätt tryck handen på magen och efter mycket om och men och flyttning på handen så buffade det till i handen! WOW!

Idag har det snurrat i magen hela förmiddagen och jag kan nog nu konstatera att jag gladeligen får vänja mig vid att ha en vild och sprattlande bebis i magen!

Imorse snöade det och var riktigt grått och trist men nu skiner åter igen solen från en härligt blå himmel och snön smälter för fullt, tog precis en liten promenad med några kollegor och det är ju så härligt ute! Ser fram emot att spendera 4 dagar med mina kollegor i Kittelfjäll, vi har liksom väldigt roligt ihop och om det dessutom bjuds på vackert väder blir det ju bara ännu härligare.

Måste försöka komma igång med träningen igen, saknar det och BEHÖVER det. Kanske ta och ladda iPoden och sticka upp till gymmet en sväng imorgon, vore skönt att köra lite armar, axlar och ben. Ska börja göra nya övningar också, graviditetsrelaterade! Mini tränar ju, då kan ju itne jag vara sämre!

Ha nu en härlig fredagkväll alla glada, det ska vi ha.

// Mamma

1 kommentar:

jenny sa...

Hihih vänta bara tills bebban börjar med kickboxning mot revbenen ;)

Kram!