Sidor

söndag 17 april 2011

Tankar

Avsaknaden av inlägg beror dels på tidsbrist, eller kanske snarare prioritering av annat, och dels på att jag har så mycket i huvudet nu som jag vill ha ner på pränt så formuleringar på detta oavbrutet maler i hjärnbalken.

Just idag är en konstig dag. Jag mår inte som jag borde, jag kanske inte hanterar livet som jag borde (direkt effekt av mitt sinnestillstånd) och jag gör definitivt inte allt jag borde.

Rubriken är tvetydig. Jag tankar åter igen energi, denna gång liggandes på gräsmattan hos PoM medan älskade dotter sover i sin vagn och Wilma ligger och vädrar i vårens vindar. Vindarna är svala men solen värmer skönt.

Jag försöker även samla lite tankar, tankar på allt som är just nu. Ibland ter sig livet lite som en bergochdalbana och jag väntar på att få åka uppåt nu.

Nu vaknade Alma och jag återgår från att vara filosof till moder.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: