Sidor

torsdag 28 april 2011

Majskrok

Alma somnade inte om efter morgonvällingen förrän kvart över sju. På mig så klart. Sov i en timme och när hon vaknade trodde jag att det var läge att gå upp. Men medan vi busade märkte jag att hon gnuggade sig massor i ögonen och blundade när jag kittlade henne på halsen. Så jag tog upp henne på bröstet och banne mig, hon somnade om! Sov till halvtio! Vi har precis ätit frukost och jag funderar lite på upplägget för dagen. Påsken ska städas undan, ska gå lite med ryggan inför studiebesöket på Stadshuset imorgon, torka golv och ta hem min fyrbenta älskling!

Alma har avslutat sin majskrok och dessutom bajsat så jag det är dags att sätta fart här!
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

Keeya sa...

Vi har likadan pyjamas :) Hoppas ni får en trevlig kväll. Du vet du vad? Vi måste bara boka in ngt och det är snarast. Puss!