Sidor

måndag 4 april 2011

Sömntutan

Alma slocknade efter en underbar dag igår. Det blev IKEA och fina presenter i form av mattan och lite annat smått och gott, bland annat gardintyg till både Almas rum och träningsrummet. God middag fick vi hos PoM och så kom Wilma hem mitt i allt!

Alma sov till midnatt nånting, sen sov hon os mig till 4 när Wilma väckte mig för att hon ville gå ut.Så medan Maken var ute med henne la jag ner Alma i sängen och där låg hon till sju! Sen vaknade hon, ammade och så skedade vi till nio! NIO gott folk!

Hon sover mycket nu mitt lilla hjärta, tandköttet uppe är alldeles svullet och rött och det är lite vitt som vill tränga igenom men är inte riktigt där än. Kanske därför. Eller så är det för att hon växer.

Dagen har annars flutit på med dammsugning och hundpromenad och de vanliga rutinerna. Fick upp gardinerna i kväll tack vare Monica som sydde lite snabbt.

Är lite ofokuserad just nu så jag ska nog ta och knyta mig istället, det här lär inte bli ett blogginägg som går till historien om vi säger så.

Kram på er omvärlden!

Inga kommentarer: