Sidor

måndag 12 december 2011

Kära tomten

Hej tomten, jag vill ha en Crock Pot så jag kan göra så där smarriga enchiladas som T gjorde i somras. Och en massa härliga grytor! Mmmmmm...

Mina Shepherd-tofflor jag fick av Syrran för många år sedan har gjort sitt. Skulle verkligen vilja ha den här modellen!

2000 kronor kostar denna externa blixt som jag så gärna skulle vilja ha till min kamera. Och ja tomten, jag HAR ätit upp alla grönsaker!

Prenumeration på tidningen Nära står också med på listan.
Denna underbara doft har fina Sanna introducerat mig för och nu har även goa svägerskan den, helt ljuvlig! Parfym funkar alltid tomten, det vet du ju! 

Och nedan följer ett regn av berlocker jag vill ha till mitt Pandora-armband! Håll i er!







Jättegärna

Jättegärna





Jättegärna
Så, nu Tomten vet du på ett ungefär ifall du får lust att spetsa till det. Ska bara kolla vilken av kanalerna i skorstenen du kan släppa ner klapparna igenom! Vi ses snart!

Inga kommentarer: