Sidor

tisdag 25 maj 2010

Skrivhumör helt enkelt!

Nu kommer här tredje inlägget idag, är helt enkelt på skrivhumör idag!

Sitter på jobbet med en buffandes och puffandes Mini i magen. Kom på att jag glömde att berätta vad jag gjorde igår kväll. I fredags när jag skulle sova började min lilla (?) hjärna att gå i högspinn; vilken väska skulle man packa BB-saker i? Skulle man köpa en ny eller ta en rygga eller en bag? Men så helt plötsligt så slog det mig; jag har ju min fina fina Willvin-väska!Så i bottenfacket på den ligger nu lite kläder till Mini samt blöjpåsen med 6 st blöjor (fick ett paket från tant A-C under tiden Mini blev till eftersom hon aldrig använde dom till sin lilltjej). I stora facket ska sedan våra saker ner och det kommer inte bli några som helst utrymmesproblem! Tack igen Petra och Jenny!!!!

Hittade även en superfin väska på Accent igår som jag inte riktigt kan släppa ur skallen.... Suck!

På väg till jobbet idag ringde jag till Bvc och frågade om jagfick skriva in Mini där fast jag inte bor i Södertälje och självklart fick jag det! Sedan ringde jag och lämnade meddelande till barnmorskan som håller i psykoprofylaxkursen som vi vill gå och som jag har hört mycket bra om.

Det är känns nära nu!

Idag besiktade pappa Mustangen och Maken ställde på och försäkrade den så nu är det bara att vänta på en finfin sommarkväll så kan man ut och glida lite!

Trots tråkväder så är det helt enkelt en härlig dag!

2 kommentarer:

Thea sa...

Det där med skötväska tycker jag är skitsvårt. Funderar på Emmaljungas, då vi ska köpa en Emmaljunga vagn. Men kan ju va kul to think outside the box också! Hiskelit svårt. Jag är ju tokig i färg och mönster, men jag måste ju tänka på att Magnus också ska kunna ha väskan. :P

Therese sa...

Åhh jag vill också ha en willvin! Nångång kanske jag har råd med en:)
Mysigt att packa bb väska... det närmar sig alltså nu. Lycka till med allt!