Sidor

måndag 3 maj 2010

Måndagspepp vecka 18!

Som vanligt utmanar Jenny sina bloggläsare med en måndagslista och som vanligt hakar jag på utmaningen och vidarebefodrar den. Skriv din egen lista och sprid pepp, skirv en notis i kommentarsfältet så länkar jag till Din blogg. Har du ingen blogg så peppa direkt i kommentarsfältet - Vad gör dig särskilt glad denna måndag??

 Idag, måndag  3/5, är jag glad för
att det äntligen är vår "på riktigt" och grillpremiären är avklarad
att jag har fått en massa fina kläder av granne E!
att vi ska få höra Minis hjärta igen på torsdag
att det började röra sig i magen igen efter en väldigt orolig söndag
att jag har fått min alldeles EGEN skötväska från Willvin! Tack ingen Jenny och Petra!
att min kära Make köpte och fixade ett tvättmaskinstativ idag så att tvätmaskinen kom upp 30 cm från golvet.
att det är 3-dagarsvecka nästa vecka!
att jag precis har deklarerat och konstaterar att jag får tillbaka SKITMYCKET på skatten i år!!!!

Ha nu en härlig vecka alla glada!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej min kära granne, har gått en match mot gamla barnklädeslådor. Jag vann, lådorna är betydligt färre, så nu vill flertalet småkläder flytte hem till er! Och en skön babysitter. Hemma på söndag? Kommer förbi i så fall. Kram