Sidor

måndag 10 maj 2010

Mådagspepp vecka 19

Nu är det måndag igen och som vanligt har fina Jenny sin måndagsutmaning - att skriva listan på saker som gör en så härligt glad! Anta utmaningen du också, skriv en lista i din blogg och skriv en kommentar här att du har gjort det så länkar jag till din pepp-lista. Eller så skriver du helt enkelt listan i kommenarsfältet rakt av! Nu kör vi!

Idag, måndag 10/5, är jag glad för att

♥ Jag har en underbar make som kämpar på övervåningen för att hinna få färdigt till Minis ankomst
Jag har så fin familj
Jag bor så härligt, skogen runt knuten!
Det är 3-dagarsvecka
Jag har en buffis i magen som förhoppningsvis gör entre om 10 veckor (or less)

Mitt paradis! Röda huset till höer i bild är där vi bor och allt gröna runtomkring är bara skog och grönt att gå i! Och ja, det är jag som sitter på hästryggen!

1 kommentar:

Maria sa...

Jodå, jag använder stödstrumpor då och då nu med men har bara knä-varianten och den sitter åt i knävecken där jag har en knuta så jag behöver ha stay-ups eller strumpbyxor och det är mindre kul...
Tänk att du bara har 10 veckor kvar, det är ju ingenting!!! Så spännande!