Sidor

torsdag 25 augusti 2011

För det är ingen vanlig dag för det är min födelsedag!!!!



 
Vet inte hur länge jag har velat haft ett Pandora-armband. Länge. Förra året fick jag en berlock av tant M i födelsedagspresent och jag sa att jag skulle köpa ett armband. Men så började den feta (ironi) ersättningen från FK att trilla in så det blev liksom aldrig pengar över till det, fanns andra saker som var viktigare.
 
Trots att jag försov mig imorse så var jag ganska lugn. Alma somnade om efter vällingen vilket inte var så konstigt eftersom hon hållt mig vaken ett bra tag i natt. Så kom Maken med ett litet paket. På bandet står det Pandora! Hjärtat tog ett dubbelskutt! I asken ligger ett alldeles eget armband med två berlocker på; ett hjärta och en liten tjej som symboliserar Alma. Så jag satte genast dit den jag fick av tant M också! SÅ FINT! Eller vad tycks?
 
Jag har även ett par "oäkta" berlocker att sätta på som jag köpt på Tradera. Bland annat en ängel. Hmmm.. Men nu vill man ju ha the real deal!
 
Hur som. Dagen har annars varit katastrof. Kaos kaos kaos, stress stress stress, gap och skrik fast en hel del skratt också. Tog en kopp kafe i min ensamhet vid halvelva istället för frukostrasten halvnio som jag verkligen inte hann gå på. Lunchen slängde jag i mig och tydligen även på mig så jag matchar nu min fina påfågel på Me&I-tröjan med lite ketchup här och var. Suck.
 
Men snart är denna arbetsdag slut och vi ska iväg på middag med vänner ikväll. Imorgon måste jag hit på förmiddagen men tänker vara ledig på eftermiddagen. Då ska vi och hälsa på Anne-Lee, dagmamman! Så himla skönt att det verkar ha löst sig. STOR sten som föll.
 
Och på lördag ska jag ju på Mammabloggkryss med ett helt gäng goa kvinns! Ska bli urkul, måste bara till Skäris och försöka inhandla något att sätta på mig på min smäckra (ironi igen) kropp. Dom kanske har rea på tält på Intersport! Haha!
 
Nu ska jag försöka inleverera lite medan jag har huvudet någorlunda med mig!
 
Ha en strålande dag gott folk!

Inga kommentarer: