Sidor

måndag 29 augusti 2011

Måndagslista

Det var länge sedan nu jag gjorde en måndagslista. Brukar komma på det på tisdagar att sjuttsingen, det var ju det jag skulle göra den här veckan men då är det ju för sent... Det är hos fina Jenny som måndagslistorna publiceras.

Så, idag måndag är jag glad för att:

♥ Kryssningen i helgen var suverän, underbar energi och massa glada stunder!

♥ Vi verkar ha hittat en jättebra dagmamma som Alma trivs hos, lättnaden är enorm!

♥ Jag shoppade lite nya kläder i lördags!

♥ Idag börjar jag bli lite sundare, skippar socker och cigg och börjar utnyttja det vi har i träningsrummet!

♥ Jag har världens goaste kollegor!


♥ ta hand om varandra♥





3 kommentarer:

Fröken Isakson sa...

Lite kläder? Hahha du hade ju en helt ny garderob. Tack för helgen tjejen :D .kram

Keeya sa...

Låter härligt vännen! Massa kramar!

Linda sa...

Vilken härlig lista!kram på dig!