Sidor

torsdag 29 april 2010

Tårar av lycka!

Jag vet, jag har en liten hang-up på handväskor (eller väskor i allmänhet) och skor. Någon last måste jag väl få ha? (Kan tillägga att jag igår spenderade 20 minuter av min arbetstid inne på Brandos och klickade hejdlöst på alla skor jag ville ha och när jag var klar var ordern på 23000....) Men titta igen på denna skönhet!!!
 
DEN ÄR MIN!!! 

Underbara tomtemor Jenny i samarbete med Petra på Willvin överraskade mig igår med att ge mig en alldeles egen magnificent leatherette vinröd! Fick nypa mig i armen för att förstå att det var sant och tårarna rann längs kinderna när jag ringde Maken och berättade och ömsom grät ömsom fnittrade! 

Som grädde på moset så tävlar även Willvin ut en "superduperstegräknare" på sin Facebook-sida! Och den utmaningen är jag så klart med på! Klicka er in, gå med i gruppen och sprid ordet om dessa produkter! 

Jag längtar som en tok efter Mini som har frivoltsövningar i magen för jämnan nu! 

3 kommentarer:

Sussi sa...

Kul att se väskans superfunktioner som du berättat om och grattis till din! Nattlampan påminner lite om dig faktiskt. Lite fluffig som vi brukar säga om oss rulltårtor på jobbet. Illamående kan bero på att Mini vänder på sig, det kände jag också av under senare delen av graviditeten, det är mycket som ska flytta på sig och det blir tryck mot magsäcken. Letade "Pappatröja" i butik till Anders när han fyllde år men hittade ingen. Ska man ha något från nätet måste man vara ute i lite bättre tid. Kramar till er alla fyra.

Petra sa...

;-) idag är har jag länkat till dig från min blogg ;-)

http://www.willvindesign.se/blog/

Tack för superkul feedback ;-) Alltid lika kul!
Kram Petra

Alma och vi sa...

Sussi . Tack för att du liknar mig vid en Barbapappa! ;) Puss på dig!

Petra - ja jag såg det! Kul!! :o)

Kram kram