Sidor

tisdag 13 april 2010

Mage


Igår hade Mini fnatt, eller så är det som kusin B sa ; det kanske är våren som gör det! För jädrar! På eftermiddagen satt jag på min kontorsstol och försökte jobba men det kickade av och till på EXAKT samma ställe i ca 20 minuter! Lååångt ner på magen så kanske ligger Mini och sträcker på sig och hade fötterna där just då, vad vet jag. Sedan fortsatte aktiviteten hela kvällen och magen var liksom extra hård och rund igår kväll så när jag borstat tänderna passade jag på att ta fram mobilen och ta lite kort. Inte världens bästa men här är den; magen i 25+0!!

// Tjockis-mamma

4 kommentarer:

Lillmoster sa...

Bebismaaaaage!!

Maria sa...

Vilken fin mage =)
Lyllo du som kunde ha dina egna kläder så länge, här börjar det bli kris redan...

Sussi sa...

Underbart, det vackraste...

jenny sa...

Såå fint :) Underbart med bebismage, även om jag själv inte saknar min just nu, är såå nöjd med att lillebror är här :) hihi

Kramar!