Sidor

måndag 26 april 2010

Måndagspepp vecka 17

Varje vecka så utmanar Jenny sina bloggläsare med en måndagslista! Så här är min lista och jag utmanar härmed er som läser min att göra detsamma, skriv en blänkare i kommentarsfältet om att ni har gjort det sen. Har ni ingen blogg så skriv listan direkt i kommentarsfältet vettja! Pepp kan vi alla behöva!

Idag måndag 26/4, är jag glad över:

att vi äntligen är hemma från en ofrivillig semester med tågluff.
att vi har världens goaste vovve, hon är mitt älskade pälshjärta!
att jag en liten sprattlande sak i magen som verkar må finemang.
att vi Makens födelsedag idag med soffmys(efter en trevlig fikastund igår med nära och kära)
att vi börjat pyssla lite i "trädgården", me like!

Tackar er som kommenterar på min blogg, lika roligt varje gång att gå in och hitta nya kommentarer!

Härlig måndag på er!

Inga kommentarer: