Sidor

måndag 19 april 2010

Mandagspepp v 16

Varje vecka så utmanar Jenny sina bloggläsare med en måndagslista! Så här är min lista och jag utmanar härmed er som läser min att göra detsamma, skriv en blänkare i kommentarsfältet om att ni har gjort det sen. Har ni ingen blogg så skriv listan direkt i kommentarsfältet vettja! Pepp kan vi alla behöva!

♥ Har haft en trevlig helg med underbart väder i Schweiz.
♥ Stolt över min man som otränad plockade hem 1:a plats i vänster och kom 3:a i höger arm!
♥ Underbart att Mini sparkar som en tok därinne!
♥ Vi har underbara familjer och vänner som hjälper oss nu när vi sitter strandsatta här i Schweiz.

Mer lista än sa blir det inte idag eftersom vi inte är superpeppade själva här där vi sitter utan att veta hur vi ska ta oss hem.

Ha en härlig mandag alla vänner!

2 kommentarer:

Sussi sa...

Det är ni som peppar oss här hemma med er optimistiska syn på det mesta. Vi saknar er och vill krama om. Tänk att Mini varit i Schweiz. Det här är en historisk händelse som ni kan berätta om när Mini blivit stor, även om ni i dagsläget inte tycker att det är roligt på något sätt. Vi följer nyheterna och hoppas på att få hem er alla tre snart. Härligt att Mini lever rövare i alla fall!

jenny - tävla gärna om ett presentkort värde 1000kr hos mig sa...

Hej vännen, hur går det för er? Ser ni någon lösning på att ta er hem? Tänker på er! Kramar!