Sidor

fredag 9 april 2010

Besök hos MVC

Igår morse var det dags att åka till Oxbackskliniken igen för ett besök hos BM Kicki. Snorig och förkyld men utan feber tack vare en massa sömn (tack min underbara man för att du tog hand om allt så jag fick sova!!!). Stack i fingret och fick veta att järnvärdet ökat från 114 till 119. Mycket bra! Kissade på sticka för att kolla äggvita men inga förändringar. Lyssnade på hjärtat som pickade på med 152 slag i minuten och mätte livmodern som var 24 cm och alltså enligt kurvan.

Vi fick välja BVC och istället för att välja Salem så valde vi en i Södertälje. Kändes liksom bättre på något sätt för även om jag bor i Salem så har jag fortfarande svårt för hålan emellanåt.

När vi kom ut hade vi fått en varsin p-bot. Jippie... Rullade iväg till jobbet via en bensinmack och kände när jag klev in på jobbet att febern låg och lurade igen. Åkte iväg på lunchen med kollegor och vårpremiäråt lunch på Terassen i  Mariefred; blomkålssoppa och pannkakor med sylt! Gott som tusan!

Det sparkas och har sig och förutom förkylningen mår jag oförskämt bra! Biljetter till Schweiz och tävlingen Gladiator bokades igår morse så nästa vecka ska vi ut och flyga.

//Mamma

Inga kommentarer: