Sidor

måndag 5 april 2010

Måndagspepp vecka 14

Varje vecka så utmanar Jenny sina bloggläsare med en måndagslista! Så här är min lista och jag utmanar härmed er som läser min att göra detsamma, skriv en blänkare i kommentarsfältet om att ni har gjort det sen. Har ni ingen blogg så skriv listan direkt i kommentarsfältet vettja! Pepp kan vi alla behöva!

♥ Har firat en härlig påsk med familjen!
♥ Har suttit ute i solen och haft det skönt, härligt att våren äntligen är här!
♥ Fick fina blommor av tant M i torsdags, bara så där! Sånt gör 'en glad!
♥ Mini kickar och har sig, känns härligt!
♥ Fått jättefina saker av Minis faster och farmor. Stort tack igen!
♥ Fått massa påskägg - TACK!
♥ Tackar er som kommenterar på min blogg, lika roligt varje gång att gå in och hitta nya kommentarer!

1 kommentar:

TT sa...

Tänkte först, vad konstigt att du skriver måndagspeppen på en söndag....tills jag kom på att det är ju måndag idag :-D