Sidor

onsdag 2 november 2011

Sitter så fel!

Efter ett bar dagar på min arbetsplats så börjar det göra ont i ryggen och det sticker ut i armarna. Sitter alldeles fel, har inget bra stöd i ryggen för stolen är lite trasig och bordet är för högt och går inte att ställa om. Vi har bett om nya möbler men det ligger inte på prioriteringslistan. Både jag och min kollega har problem med våra arbetsbord..

Min stol... En gång i tiden var det blå skinnimitation på den. Nu är det tyg-ish. Flådigt va?

Annars en bra dag. Maken är hemma med busan som inte tycktes ha några blåsor alls imorse när vi klädde på henne.

Ibland kommer tankar på farmor, särskilt som jag fick hem hennes pläd häromdagen. Har hittat ett fint foto på henne och Alma när Alma var pytte ( AJ va ont det gjorde att bläddra i fotona och hitta de bilderna...) som jag satt i ram som står i vardagsrumsfönstret. Begravning 18.de.

Dags att boka lite transporter och fixa lite följesedlar och och och och........

Ha en fin onsdag!

1 kommentar:

Jennie sa...

Jaha! Jag kör skivstång på Måndagar o cirkel varannan Torsdag =) Har innebandy på Onsdagar annars skulle jag kört det skivstångpasset med, för hon på Måndagar är så bra!