Sidor

onsdag 16 november 2011

Alma 5 timmar gammal, lite skillnad mot idag!


  Igår var vi på BVC men tokloppan. 12,04 kg och 84 cm lång! Hon ligger en bra bit över det normala i längdkurvan! Hon blev penslad i rumpan mot blåsorna och redan idag såg det bättre ut. Vi ska pensla ikväll igen och eventuellt även imorgon.

Lunchen idag blev pasta som var kvar från gårdagens middag. Ska bli så spännande att se vad det blir för lunch nästa vecka! Peppad som 17 samtidigt som jag är lite orolig för om jag kommer att klara av den här utmaningen som står inför mig.

Nu har jag ett leverantörsbesök som är på ingång och innan det ska jag försöka få fatt i lite material som ska skickas. Vi hörs godingar!


1 kommentar:

Qicki sa...

Jag skriver ett inlägg på flera av dina inlägg.
har lill tösen fått blåsor? stackarn.

Va roligt med kryssning, det var år o dar sen jag var på en.

Ang ex:et, visst känns livet som det är över när man bryter upp men om man tittar hur man har det nu så skulle maninte ändra nåt.
Jag har nog aldrig varit lyckligare i mitt liv än vad jag är nu.