Sidor

tisdag 25 oktober 2011

Tisdag och Jarre

Ikväll ska jag och Maken tillsammans med FaSussi och Yngwie på Jean-Michel Jarre! Ska bli kul och verkligen en upplevelse!

Innan dess har jag miljoners med saker att göra känns det som. Gårdagens huvudvärk som gjorde att Moster Go fick komma och hämta mig på jobbet har gett med sig och en hel natts sömn har gjort susen. Lisa Ekdahl blandas med Robbie och Uno på Spotify och tisdagslunken är igång.

Igår satt jag med en jättefin fotobok som Alma fått i månadens bokpaket, en bok hon kan bära omkring på med foton på nära och kära i. Satt och bläddrade bland bilderna och hittade en fin på Wilma, en på mig och Maken, en på Moster Go... Och bilderna på Farmor när vi tar bild på fyra generationer när Alma var en månad gammal. Tårarna strömmade, Maken kramade om och kokade en kopp te och sa att det är bra att bearbeta genom att titta på bilderna. Men fan va ont det gör.

Dags att ta tag i jobbet här, grotta ner sig i Excelark!

Just nu är allt bra, livet är ok och om ett par dagar får jag styra min fina bil igen (i laglig hastighet I mind you!)!

Kram på er!

Inga kommentarer: