Sidor

tisdag 11 oktober 2011

Jag har inte glömt...

...bort bloggen, mamman i familjen är bara lite hängig för tillfället.

Alma har haft höjd temp i helgen och avslutade med feber på söndag kväll så hon fick en skvätt Alvedon och sedan dess har det varit ok (PEPPAR PEPPAR!). Hesheten är borta och så även den tröga magen, nu är det nästan det motsatta då och då så jag har dragit ner från 10 ml Laktulos till 7 ml och ska nog dra ner lite till på det där kladdet.

Igår kom det en Linas Matkasse igen så den här vevkan blir spännande rent kulinariskt. Det roliga är att våra grannar även har börjat testa Linas, hoppas att de blir lika nöjda som vi är!

Jag har fått brev från Transportstyrelsen så jag har fått hjälp att sätta ihop ett yttrande som jag ska lägga på lådan idag i hopp om att få "domen" så snart som möjligt. Herregud vad jag våndas över att bli av med i december, då skiter sig banne mig allt! ALLT!

Ska ta min reumatiska heffaklump till kropp och röra mig mot kontoret där min eftermiddagssamåkning väntar! Funkar riktigt bra med samåkning faktiskt! Har ett orovarslande tryck över bröstet som jag inte blir av med. Någon som försöker meddela något eller bara en varning att jag borde cheer up a bit?

Kram på er fina!

Inga kommentarer: