Sidor

lördag 15 oktober 2011

Antislippbulle

Ser ni den?

Tack Tant M för nymyntat ord!


2 kommentarer:

Jennie sa...

Men man känner sig som världens sämsta i det läget iallafall..!!:) MEN det väger kanske upp av allt annat man gör som är bra?;)

Angående det där pillret så är jag nu inne på dag 2 (började igår), och inte känns några bieffekter än iallafall!
Det jag märkt med kroppen är att det känns som adrenalinet pumpar lite extra! (så som det gör när man är superarg,jätteglad, på en idrottsplan osv.) sen att magen kurrade rätt rejält igår fast 2bananer i magen..! Så jag hoppas att det kommer funka, återkommer med resultat om 1vecka..!! :)

PS. Har oxå j*vla gravidkilon kvar, men till början av sommaren gick jag ner till inskrivninsvikten men gick upp ca.5kg i somras igen så det känns extra surt! Är ju en sorts godisgris och älskar sött så det är min största kamp! DS.

Unknown sa...

Ha ha man ska ha lite knäpp humor, sånt livar upp
vardagen.

Jag tycker jag ser likadan ut som alltid men vi får
väl se om det händer nåt snart o i så fall hade
hon rätt.

Hoppas farmor mår bättre.
Kram