Sidor

måndag 22 februari 2010

Utmaning om måndagspepp!

Sitter och läser i en av trådarna forumet på Familjeliv.se och hittar en blogg med en utmaning som jag har svårt att låta bli att anta (jag som egentligen inte brukar nappa på sånt eller egentligen tänkt att offentliggöra denna blogg så värst mycket). But here we go. Så här står det i Jennys blogg (http://jennyn.blogg.se/)

Jag utmanar alltså er igen, och alla ni som inte hängde på förra vecka, att liksom mig att göra en måndagslista, där man peppar sig själv och är tacksam för de små och stora sakerna, glädjeämnena man har i sitt liv inför den kommande veckan genom att göra en liten lista.
Precis som förra veckan så kommer jag till kvällen att lägga upp ett inlägg med länkar till dom av er som också gjort en måndagslista under dagen (för att se förra veckans utmaning klicka HÄR och för att se vilka som antog utmaningen klicka HÄR) så att vi alla kan titta in varandras bloggar och glädjas över lite härlig måndagspeppning!
Så kom igen, anta utmaningen du också, men glöm inte skriva en kommentar här nedan att du gjort den så att jag inte missar det! I kväll kommer ett inlägg med länkar till alla er som gjort måndagslistan :)

Så här är min måndagslista



♥ Trots askallt väder så är det sol och ett vackert landskap
♥ Jag har världens underbaraste make, hund och familj
♥ Jag har supergod lunch med mig idag!
♥ På onsdag får jag se Mini igen när vi ska på UL
♥ Jag har haft en trevlig helg med härliga hotellfrukostar :o)
♥ Det blir bara ljusare och ljusare på morgnar och eftermiddagar!

Skriv en måndagslista och länka så får vi se vad som händer här! :o)

//Mamma





1 kommentar:

jenny sa...

Hej! Kul att du hittade till min blogg o att du gjort måndagslistan, visst är det ett härlig sätt att peppa sig inför veckan som kommer :)

Och stort grattis till bebban i magen! Ska läsa lite i din blogg nu :)

Kramar Jenny