Sidor

tisdag 23 februari 2010

Trafikkaos

I morse satt jag och skrattade mest hela tiden på väg till jobbet för det var så tragikomiskt att en resa som vanligtvis tar 10 minuter (hemifrån till Södertälje) nu tog närmare 1 timme! Motorvägsbron var avstängd och stora delar av södra Sthlm drabbades. När jag väl kom ut på motorvägen var den så sjukt mycket snörök! Men jag gasade på ändå med ett leende på läpparna. Sen kom jag till Åkers Styckebruk och där vräkte snön ner! GE MIG VÅR NU!!

Igår jobbade maken över. Jag lagade lite fiskgryta och tog vovven på en liten prommis, sen kom tant M och hälsade på. När Maken kom hem hade han med sig fika så det blev lite gott-gott och te och prat.

Annars har jag typ fått höra de senaste dagarna hur stora bröst jag har fått. NÄHÄ? Jorå, dom är enorma! Ser inte klokt ut och det enda jag får höra är att det kommer bli värre. Yay...

//Mamma


2 kommentarer:

Sussi sa...

Vi pratade faktiskt om dig vid middagen. Förstod att du suttit i dessa fruktansvärda köer. Din stackare. Tur att du har en riktigt skön bildå i alla fall. Stora bröst, ja vad ska man säga.....

Alma och vi sa...

Kul att man är samtalsämne! ;o)

Jag var ju så dum att jag tog motorvägen trots att jag hört att det var något med motorvägsbron (visste dock inte i vilken riktning). Gick relativt fort för mig ändå eftersom köerna började mellan Salem och Södertälje för min del. För några av mina kollegor som åkte senare tog det över 2 timmar!