Sidor

torsdag 26 januari 2012

"Hur många stolar..."

"...sitter du på nu egentligen?" frågade en kollega i eftermiddags. Tja, efter morgonens möte så är det tydligen två ytterligare stolar. Så man kan väl säga att jag sitter mer eller mindre på en hel biosalong med stolar. Känns i alla fall som det. Jag jobbar som ett svin, vrider och vänder mig själv ut och in för att få saker att funka (utan att alltid lyckas) och är så himla trött i huvudet när jag kommer hem så jag däckar i soffan. Inte likt mig men så är det nu... Så jag har inte dött. Är bara trött och dessutom inte så sugen på att sätta på datorn när jag kommer hem.

Sedan sist har vi haft fest på jobbet, jädrar va kul det var. Har inte druckit så mycket på länge, inte sedan möhippan. Ändå var jag bara glad. Så himla kul hade vi i alla fall! Var hemma halv två på natten, med mitt fina pris i väskan. Lagom bakis dagen efter så att ta både för- och eftermiddagslur med Alma var helt ok!

I WON!!!

Pulkaåkning
I söndags tog vi en härlig promenad med pulkan. Matade lite hästar och åkte i backen hos P&M. Sedan fick jag veta att vi skulle på date, jag och Maken. Så vid 15 åkte vi, jag fick bara veta att jag skulle vara propert klädd. Åkte in till stan och gick på Grill på Drottninggatan. ÅÅÅ SÅÅÅ GOTT! Vi åt grillbuffé med gott nygrillat kött och en massa goda såser och sallader. Sedan gick vi till Seregl och såg vackra Persbrandt i "Hamilton".  Vi var hemma vid halvtio, efter en mysig mysig kväll på tu man hand!

Inredningsdetalj från restaurang Grill


Veckan har hittils inneburit jobb jobb jobb, Maken har tränat tränat tränat på cykel för att klara invägningen på SM som är imorgon. Det har hänt saker i veckan som är helt galna som jag ska skriva mer om vid ett senare tillfälle, nu ska jag gå och ta mig en kesella. Ha det fint!
Stefan skrapar sin födelsedagspresent; 40 trisslotter. Vinst 850.

Inga kommentarer: