Sidor

onsdag 18 januari 2012

Gråmulet

Jag är så trött efter natten till igår, däckade i soffan igår kväll skedandes med Wilma. Skulle ju åkt och solat och gjort det och gjort det och fixat det och... Ja ni vet. Men inte. Jag väcktes vid strax innan elva, gjorde mig iordning, masade mig upp till sängs och somnade på en gång. Alma har vaknat till ett par gånger i natt och jag har varit uppe och vänt henne, stoppat i napp, satt på hennes sleep sheep eller bara tittat till.

Hade en skitmorgon med dryg hund, gnällig dotter och ruttet humör. Kommer till jobbet och kände på en gång hur luften gick ur mig. Jag som älskar mitt jobb har helt plätsligt hamnat i någon sorts status där jag inte finner motivering. Inget Woho, inget Nu kör vi! Vi har fest på fredag, av 62 kollegor kommer 33 och då är det bara 6 av "mina" kollegor (produktion) som kommer. Så trist!! Har till och med tappat lusten till att gå på den.

Jag är ledsen, besviken, irriterad och bara allmänt deppad. Särskilt besviken. Och känner mig som den mest ensamma människan på jorden.

Poppar Spotify och blir lite glad av gamla hits som Moln på marken med Webstrarna och vackra toner med underbara Uno Svenningsson.

Upptäckte dessutom precis att jag har möte mellan 15-16:30, något jag inte hade räknat med och något som jag MÅSTE vara med på. Och det enda jag vill är att hämta min dotter hos dagmamman idag.

SKIIIIIT!

Inga kommentarer: