Sidor

fredag 27 januari 2012

Fredag

Idag är första dagen p länge som jag inte känner WOHOOO över att gå till jobbet. Det är i panik utlyst allmän städdag här idag eftersom vi ska bli reviderade nästa vecka, av höjdare dessutom. Känns som om jag har blivit skurk i allt eftersom jag igår fick veta att "min" lokal föll under mitt ansvarsområde. Hade jag vetat det så hade jag pushat på mer men nu trodde jag inte att det var så.

Any way. Maken tog med sig vår nattgäst Jocke och åkte halvfem imorse. Han har fortfarande 500 gram kvar för att klara invägningen så det ser ut som att det blir bastu för honom idag! Ikväll blir det tjejmys för hela slanten! Fast jag tycker inte om att sova ensam, brukar bli så att jag somnar i soffan och vaknar framåt midnatt och går och lägger mig.

Nähä, jobba lite...

Ha en fin fredag!!

Inga kommentarer: