Sidor

söndag 17 oktober 2010

Så var den helgen förbi

På bilden ser ni en nöjd Alma i farbror Uffes famn. Fotograf är faster Sussi som vi var och firade i lördags kväll med god mat, roligt folk, fina presenter (till oss) och bara mys! Innan dess hade dagen spenderats med moster Go och lite pyssel med fyll-i-boken, Tradera, promenad med Wilma och snack. Minusgrader på morgonen när jag, Alma och Wilma var på promenad medan Maken sov ut. Vintern är i antåg...

Idag har vi tvättat, städat, fikat hos Grannarna (syrran var på besök där oxå), varit ute i solen och fixat lite höstgrejs. Mamma kom förbi och lämnade present till Syrran och Wilma följde med dom hem. Då får hon leka med Bella och Gimli, mammas hundar och Wilmas polare! Ska hämta henne imorgon.

Kvällen var en ner-kväll, jag känner mig lite nere och off. Går över, man kan ju inte vara på topp jämt. Alma sov i mitt knä i soffan i dryga 2 timmar. Hennes lilla mage knorrade rejält ett tag för när hon vaknade var det hela 6 timmar sedan hon fick mat! Tittade på henne där hon sov i min famn; hon är det vackraste och mest underbara som finns!

Nu är jag vansinnigt trött! Natti!
Published with Blogger-droid v1.6.3

Inga kommentarer: