Sidor

onsdag 13 oktober 2010

Nån som vill byta?

Jag har en fot som inte vill vara med och som har gjort det surt för mig idag. Kom på att när jag har skorna med mina ilägg i så funkade det att gå. Men jag vill inte knata om kring med gympapuppor inne, är inte amerikanska.... Så jag stoppade ilägget i mina fårskinnstofflor! Och det funkar!

Annars en soft dag, beställt framkallning på en massa bilder, gjort fotavtryck på Alma, kollat lite IKEA på webben, gjort paj (tillsammans med Maken) och till slut sett den mest vidriga kvinnomustachen ever på "Arga snickaren" (jo Monica, det slog henne i lördags med hästlängder!). Nu blir det sova av!

Natti!

Published with Blogger-droid v1.6.1

1 kommentar:

Keeya sa...

Hahaha jag såg också den muschen och det enda som uppstod i mitt huvud var en massa ????

Hoppas din fot blir bättre snart. Massa kramar!