Sidor

torsdag 15 juli 2010

Lugnet före stormen?

Både igår och idag har det varit relativt lugnt i magen, bara enstaka buffar och rump-put. Magen har definitivt sjunkit och igår kväll kändes det jättekonstigt ont i magen.

Maken kom hem med världens bästa överraskning, de har jobbat stopp på jobbet så han tog ut semester torsdagoch fredag! SÅ NU ÄR HAN HEMMA I SEX VECKOR!!!! Grät av lycka när han berättade det igår! Sedan tog vi Sally och åkte på räkfrossa med ett underbart gäng människor. Och åt å åt å åt! När vi kom hem 21:30 hade Wilma varit ute på långis med Monica och var ganska slut. Vi tittade lite på TV innan vi gick och la oss men jag har inte sovit så gott. Uppe på toa, ligger obekvämt med en stundvis ömmande mage, vaknar när Wilma flyttar på sig (och SLÄNGER sig ner på golvet...). Min lilla löptjej är duktig och tvättar både sig och även fläckar om man visar på dom. Tikskyddet åkte på igår kväll så hon kunde ligga hos mig i soffan.

De sa på vädret igår att det skulle bli svalare idag. As if....

Ska vila lite, håller på att förgås i värmen!

Längtar...

3 kommentarer:

Maria sa...

Puh... Jag avundas dig inte men inser att jag kommer hamna där förr eller senare. Hoppas knoddisen kommer ut snart =) Håll ut vännen och överdosera glass!

Anonym sa...

Shit, vad spännande!!
Jag väntar å väntar... kollar bloggen varje dag av nyfikenhet. Går inte att stå emot =)

Allt kommer att gå strålande och snart har du en liten pyttetjej i din famn.
Du kommer med största sannolikhet att bli helt tagen av alla känslostormar efter förlossningen.
Ofattbart hur man kan älska nån så ofantligt mycket.

// Tant E

Keeya sa...

Hej, jag håller tummarna för er gumman! Massa kramar till er!