Sidor

tisdag 20 juli 2010

5 dagar till BF....

Sitter på altanen och gör ett litet inlägg från mobilen. Tagit pause i virkandet en liten stund. Inga förvärkar inatt, dock vansinnigt dåligt med sömn men det känns som om man börjar vänja sig vid det nu. Igår försökte jag sova så mycket det gick eftersom Mini och förvärkar dominerade min natt men sova gick inte så bra med tankar som snurrar och en make som bygger som en tok på övervåningen(som blir så jädra fin för övrigt).

Imorgon är det besök på mvc igen, hade ju hoppats på att få ringa och avboka det.

Roligt att se att tant E är läsare, hade ju hoppats på att träffa dig på avslutningen men mina fötter var inte gåbara den dagen....

Nu ska vi ge oss ut på en liten utflykt, jag och min älskade Make.

3 kommentarer:

lurksmulan sa...

Det är apa-surt att få gå till bm på slutet, speciellt när hon säger "jag sätter en tid här men hoppas att du inte dyker upp" och så står man där som en övergödd gorilla som ätit en låda citron.

Anonym sa...

Jag var inte på avslutningen heller =(
Skulle dit, men allt strulade ihop sej med vår bilförsäljning så det fanns ingen bil att använda.
Jag har skickat ett mail till dej (jobbmailen), vet inte om du kollar av den då och då.

Ha det bäst! Och så vill jag se bild på miraklet snart ;)

jenny sa...

Åh vännen, nu är det inte långt kvar - helt otroligt! :) Mys! Kramar i massor