Sidor

torsdag 16 september 2010

Smiley!

Haft (tagit) en soft dag med mys, surf, promenad med grannen och en tupplur i soffan! Efter maten tog vi en tur till IKEA och köpte grejor till tvättstugan och lite annat smått och gott.


Mina händer är helt förstörda och torra på ett sätt de aldrig varit så jag har börjat smörja och hoppas få bukt med det... Hoppas även att mina leder lugnar sig, nu går det inte en dag som det inte krämpar någonstans, även om jag sällan tar tabletter mot det(tycker ofta jag klarar mig ändå). Den ökade reumatiska aktiviteten skrämmer mig en aning dock......



Lägger in bilder från dagen, har ni sett vilken glad dotter vi har! Första gången hon ler så mycket!
Published with Blogger-droid v1.5.9

1 kommentar:

Keeya sa...

Jobbigt att behöva ha ont. :(

För torra händer så köp bumullshandskar på apoteket och ha på dig dem när du sover. Alltså så klart smörjer du in händerna först. Sen om inte det hjälper köp latexhandskar eller liknande och prova med det. Om inte det hjälper så använd fotkräm. Massa kramar