Sidor

söndag 19 september 2010

Just som de flesta andra

Självklart har jag röstat idag, valet gjordes för länge sedan till både kommun, riksdag och landsting och det blev faktiskt 3 olika! Tycker att det är vår medborgerliga rätt att pallra oss till en vallokal och göra det valet och alla de som INTE gör det har liksom ingen rätt att kommentera och gnälla sen!

Alma sover efter en rörig förmiddag med biltur till vallokal, sedan in och av med kläder, sedan på med kläder och upp till Grannarna på fika, mer mat (som kaskadades upp ganska snart) och sedan hem igen! Så nu har hon sovit i 3 fina timmar. I natt la jag henne i sängen 22:30-ish och hon vaknade 3:23!! Sedan var det vid 5 och sedan vid 8.

Nu börjar det kurra i magen, dags att sätta igång och kirra lite mat till mig och Maken.

1 kommentar:

Therese sa...

Tack, va roligt att du gillar mina mössor och andra syalster:) (Jag syr på beställning, så bara att säga till om du vill köpa en höstmössa eller så)

Vilken söt liten tjej du har.
Hoppas ni får en mysig valvaka kväll:)