Sidor

tisdag 14 september 2010

Blogg-app!

Varje kväll innan jag somnar "leker" jag med min mobil, en HTC Desire som jag är så himla nöjd med. Tyvärr har jag tyckt att det inte fanns nåt enkelt sätt att blogga från den. Ända tills nu. Kom på att det kanske fanns nån bra app för det och det gjorde det ju! Så nu kan jag blogga lätt och jag ska även försöka klura ut hur jag laddar upp bilder. Woho! Tant M var på besök ikväll med den galnaste frillan EVER! Hennes frigör avgudar henne för att hon vågar testa grejjor! Alma har haft den vanliga tänker-inte-sova-kampen ikväll. Vinnare:mamma! Dock inte förrän efter 21 och då efter många vakna timmar och mycket tutte så det ska bli intressant att se när hon vaknar inatt. Stort grattis till min mamma(tillika världens stoltaste mormor) på födelsedagen idag! Dags att nanna!
Published with Blogger-droid v1.5.9

Inga kommentarer: