Sidor

söndag 27 december 2009

Vill berätta för min syster och mamma.

Nu har morfar och mormor sett den första bilden på sitt barnbarn.
Vi har en likadan bild till min syster och mamma men dom har inte varit här än
och fått den så dom vet ännu inte.
Jag är klar med julgranarna nu så jag kan börja tänka på allt mer praktiskt runt Mini.
Var på övervåningen igår och röjde lite.
Konstaterade då att det e en hel del jag måste hinna innan Augusti..
Jag vill att vårt barns hemkomst ska vara bäst och det mesta klart så inte
något kommer ivägen för Mini.
Vi kanske hittade ett eventuellt pojknamn igår också som kan vara fint.
Vi satt och pratade med Tant Monika och Minis Mamma tittade i släktträds boken,
där hon hittade ett fint namn.
Jag längtar till att få hålla Mini i mina armar nu.
Det e så overkligt att jag ska bli Pappa.
För bara 3 år sen så var det helt uteslutet.
Jag är så lyckligt lottad som får den här största av gåvor.
Du e så himla välkommen hem när du vill käraste av alla barn.
Pappa

Inga kommentarer: