Sidor

torsdag 15 september 2011

Redan torsdag...

... och usel uppdatering av bloggen. Sorry. Har inte varit på skrivhumör och det har faktiskt inte hänt så mycket. Alma har varit snorig och dregglig och höll oss vakna häromnatten men det visade sig vara två tänder som gör att tandköttet är alldeles svullet nere. Men nu är det mycket bättre! Vi har världens bästa dagmamma och jag är så tacksam för att vi lyckades hitta henne.

Älskar mitt jobb! Härom morgonen när jag kom till jobbet får jag höra att jag ser pigg och fräsch ut, fast jag i själva verket kände mig som en zombie. Igår hade vi lönesamtal och eftersom lönen baseras på prestationer föregående år så blev det "inte mer" än de 1,7% som man har rätt till, men det blev ändå ett kliv upp! Dessutom fick jag höra att jag bara har tumme upp av mina kollegor och att alla tycker att jag gör ett bra jobb på min nya position! PEPP!

Så för att göra dagen ännu bättre åkte jag och viftade med mitt nya medlemskort på Rönninge Gymix och körde ett zumbapass. Fy attans va roligt det var!! Oj va svetten dröp! Och jag som inte ens gillar att svettas! I måndags körde jag ett skivstångspass också, skönt att ha kommit igång lite.

Passar på att gratta Almas mormor i efterskott här på bloggen också, hon fyllde år igår! Grattis igen mamma!

Dags att slita vidare, ska på massage om en stund. Härligt. Härlig dag.

Tjing på er!

Inga kommentarer: