Sidor

onsdag 21 september 2011

Mingel med Barnshopping.se

Har precis lagt mig i sängen efter en trevlig kväll med A-C, Kristiina och en massa andra mammor på Rica Talk Hotell i Älvsjö. Intressanta utställare (märket Vossetassar = förälskelse!), söta barn på modevisningen och en goodiebag som var härlig att vräka ut på bordet när jag kom hem. Trött efter en halvstökig föregående natt då Alma tyckte att vi inte alls skulle sova så mycket så nu blir det till att knoppa!


Torsdag imorgon. Redan!


Puss på er!


2 kommentarer:

mumari sa...

Hej!
Jag var också på minglet igår och jag lånade helt fräckt din bild och länkade till dig! Om det inte är ok så tar jag bort den på en gång så säg till i så fall!
Kram

Linda sa...

åh tack snälla, ja den klänningen gillar jag massor =)
ha en fin dag
kram