Sidor

torsdag 5 augusti 2010

Bara nåt...

Slänger in ett inlägg som egentligen inte har något innehåll.

Har inte läst andras bloggar, har inte riktigt lusten till det. Är inte så social. Är inte så pratglad. Är ganska inåtvänd och koncentrerad. Laddar väl mentalt.

På lördag blir vi igångsatta om inget händer innan dess. Imorrn ska vi till MVC igen.

På UL i tisdags såg allt bra ut och beräknad vikt är 4200 gram.

Ska lägga mig och busa lite med morgondagens födelsedagsbarn, Wilma-grisen.

Tjing!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kämpa på!!
På lördag har du ditt lilla hjärta i din famn.

Kram// Tant E

Thea sa...

Förstår att du är lite osocial o.s.v nu med tanke på allt. Men tack för ditt tips på min blogg ändå! :) Jag vet inte vad som är på tok med mitt bröst, för "skölden" hjälpte inte.. Att sova naken hjälpte inte. =/ Ömmar än! Inte lika mycket, but still. Har smörjt in med lite lite helosan salva mellanåt, det brukar funka mot det mesta. :)

Hur känns det med ett bestämt datum för igångsättning (om Mini inte kommer innan alltså). Att förbereda sig för något sådant kan jag tänka mig är läskigt..?

Du fixar det förstås fint! :) Hoppas Mini vill ut innan lördag! Lycka till vilket som.

Tänker på dig varje dag! Puss

Alma och vi sa...

Tant E - japp! Soon aint enough just nu!

Thea - Va du e gullig! Jag har hört det där om salvan från flera väninnor och dessutom så sa dom det på amningskursen vi var på. Kolla med din BM!

Vet inte riktigt hur jag ska tycka eller tänka om lördagen. Känns som om det på nåt sätt hade varit "enklare" om det kom naturligt, nu måste man på något sätt, precis som du säger, förbereda sig mentalt på att lördag is the day. Kanske därför jag är lite inåt av mig just nu..

Hoppas att det lättar i boobisarna! ;)

Thea sa...

Det var min tanke, att om förlossningen kommer naturligt så kommer den liksom när den kommer... så man kan inte förbereda sig på samma sätt som ett "bokat" datum. Då blir det "Oj, nu börjar det!" istället för "om några timmar sätter dom igång mig, undrar hur det känns" o.s.v.

Lycka till!!!

Maria sa...

Tack för din styrkekram - jag skickar en rakt tillbaka! Bebisen kanske bestämmer sig för att komma i natt, det är väl ganska vanligt att det sätter igång på natten? Oavsett kommer det gå jättebra!! Jag håller alla mina tummar och ser fram emot uppdate efter förlossningen - när du äntligen har din lille bebis i din famn!!

Maria sa...

Idag är det söndag så idag är du mamma!!!! Jättemegagrattis!! =)

TT sa...

Men hallå nu var det ju evigheter sen du skrev här ju :-) Kom igen nu, sitter ju hemma och är sjuk och vill höra allt :-D
Kan inte vänta innan jag kan komma över!
Kraaaam

Maria sa...

Halloouuu!! Nu får du minsann slita dig från pyret o uppdatera bloggen, vi dör ju av nyfikenhet!!