Sidor

onsdag 14 april 2010

Rumpmassage, shopping och Schweiz

Idag fick jag sällskap av Monica till Skäris för att köpa kläder, tror att jag hade halva H&M med mig in i provhytten. Dessutom har de satt in bastuaggregat i hytterna och satt dit lustiga-huset-speglar! Hur som, slutade med 2 par jeans, en blus, ett linne från Gina Tricot samt 3 par trosor från Lindex. Sedan var jag helt slut och färdig, kom hem och blev inmotad till matbordet där det serverades en helt fantastisk gryta som Maken hade gjort! Så underbart gott! Sedan blev det soffhäng och 2 tvättmaskiner medan Maken böt däck på Forden.

Igår eftermiddag började det göra ont nere i ryggslutet och långpromenaden med hunden var smärtsam men ändå skön, kändes bra att ha Maken med. När vi kom hem skulle jag försöka sätta/lägga mig i soffan men det gjorde så förbannat ont så det blev bara ett par minuter i varje ställning. Till slut ställde jag mig på knä på en kudde och hängde över divandelen på soffan och då kunde jag koppla av en stund. Maken sov på soffan så jag kunde böka fritt med kuddar och täcke i natt och till slut hittade jag en ställning som jag somnade i och sedan sov jag hela långa natten. Skönt!

I morse kändes det ok men efter att ha varit igång en stund så kändes det igen. Som tur är för min del så bokade en kollega av sin massagetid så jag fick ta hans och UNDERBARA Pernilla tog sig an min rumpa med lätt massage (aj aj aj!) och sedan stretch för att sedan avsluta med lite akopplande massage på axlarna. Bultade bra i rumpan efteråt men vartefter dagen gick så lättade det! Hejja rumpmassage! Hoppas att det håller sig piano nu för iimorgon bär det av till Schweiz och till vår vän Pascal och hans fru. På lördag är det dessutom tävling för Maken.

Förresten - kolla vad jag hittade på KappAhl! Bedårande!!! Om du nu är en liten tös Mini; vill du ha en sån då?
// Mamma

Inga kommentarer: